Deklaracja dostepności

Dostępna Polska by 4 REAL sp. z o.o.  zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z etyką i inkluzywnością działania oraz polityką firmy. Dostępna Polska ogłasza, że jest stroną dostępną i spełnia warunki standardu WCAG 2.1.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-01-01

Dostępność cyfrowa

Status pod względem zgodności

Strona internetowa jest zgodna z wytycznymi standardu WCAG 2.1.

Treści niedostępne

Brak

Włączenia

Ze względu na prywatny charakter działalności spółki firma nie podlega Wyłączeniom z Ustawy o dostępności cyfrowej stron internetoewych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji2023-08-11

Deklaracje sporządzono na podstawie samooceny.

Serwis nie posiada aplikacji mobilnej.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Biuro Obsługi Klienta.
  • E-mail: kontakt@4real.pl
  • Telefon: 34 343 30 18

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni.

Dostępność architektoniczna

Działalność firmy jest prowadzona on-line. Siedziba firmy nie posiada udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami. Kontakt odbywa się tylko za pomocą narzędzi online, poczty elektronicznej oraz telefonu.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępna Polska zapewnia różne formy kontaktu:

  • mail,
  • telefon,
  • narzędzia do komunikacji jak zoom, google meets, microsoft teams.

Podczas każdej rozmowy z Klientami dostosowujemy się do ich specjalnych potrzeb. Gdy potrzebujesz specjalnych udogonień przed rozmową video prosimy o kontakt.

Informacje dodatkowe

Udogodnienia

  • serwis jest w pełni rozpoznawalny przez programy czytające dla osób niewidomych takich jak np. Window-Eyes, JAWS czy NVDA,
  • pełna obsługa serwisu możliwa jest zarówno przy pomocy samej klawiatury jak i myszki,
  • serwis jest wyposażony w mechanizmy ułatwiające przeglądanie treści przez osoby niedowidzące nie korzystające z technologii asystujących:
    • zmiana wielkości czcionki,
    • zmiana kontrastu,
    • oprawa graficzna serwisu oparta jest na stylach,
  • serwis nie zawiera skrótów klawiaturowych, które mogły by wchodzić w konflikt z technologiami asystującymi (np. programy czytające), systemem lub aplikacjami użytkowników,
  • serwis posiada odpowiednie opisy alternatywne oraz przygotowany dostępny formularz kontkatowy.

Inne informacje

Naszą misją jest dążenie do zwiększania jakości dostępności cyfrowej w całej Polsce. Chcielibyśmy, aby każdy serwis oraz aplikacja mobilna stałys ię przyjazne i łatwe do skorzystania dla osób z różnymi niepełnosprawnościami. Jeżeli wpadniesz na pomysł, który jest w stanie pomóc nam osiągnać ten cel lub sam będziesz miał pytania na temat dostępności cyfrowej zapraszamy do kontaktu.